Hvordan kan vi hjelpe deg?
KONTAKT OSS
Hvis du har spørsmål eller kommentarer, kan du gjerne kontakte oss med skjemaet nedenfor. Du kan enkelt finne svaret på forespørselen din i FAQ. Du finner FAQ under kontaktskjemaet.
FAQ
Vi bytter bare varer som er skadede, defekte eller feilsendte. Hvis du får skadede, defekte eller feilsendte varer, ber vi deg kontakte oss (info@yamour.no) innen 14 dager etter mottak av produktet. Kundeservice vil hjelpe deg så snart som mulig.
Du kan spore bestillinger med bestillingsnummeret ved å klikke på lenken i e-posten med leveringsbekreftelsen eller under [Min konto]. Bestillingsinformasjon vil kanskje ikke vises i sporingssystemet før forsendelse. Vent 24 timer etter at du har mottatt e-postbekreftelsen for å spore forsendelsen. Sørg for at adressen din er riktig før du legger inn en bestilling. Vi vil ikke være ansvarlige for feil adresser.
Koden for rabatt/ gratis produkt/ gratis frakt kan kun benyttes én gang. Når rabattkoden er brukt, kan den ikke brukes igjen, selv om du avbestiller bestillingen. Kontakt oss på info@yamour.no for å få en ny rabattkode etter avbestilling.
Vær klar over at avbestillingen eller endringen av en bestilling kun er tilgjengelig i 2 timer etter at bestillingen er opprettet. Etter dette vinduet på to timer kan vi ikke kansellere bestillinger som følge av systembegrensninger, og alle bestillingsdata sendes videre til vårt lager for frakt.
Velger du Y’amour-produkter, gir du også litt ekstra kjærlighet til miljøet da sminken ikke er testet på dyr, er vegansk og laget med ingredienser som gir ansiktet ditt kjærlighet. Alle produktene har en duft av peon. Peonen står for romantikk og kjærlighet.
Takk for at du er interessert i et samarbeid. Vi ber deg sende oss kontaktopplysninger og forslag til info@yamour.no.
Y’AMOUR godtar internasjonale bestillinger, og vi sender til alle land i Europa. Sjekk betalingssiden for gjeldende fraktpriser.
Send oss ditt bestillingsnummer og produktet du mangler pr. post (info@yamour.no), så skal vi sjekke det for deg.